Tuesday, November 3, 2009

Friends

hari ni aku cuti. sehari je so tak dapat g mana sgt.
stress la. pasal kerja and friends.
pasal kerja i hope i can do it. really. i know my kerja sgt stress.
call centre mana yang tak stress. tapi deep in my heart, i like this job.

haih.

my friends. apa jadi? i know i ignore byk org since my college yrs lagi.
mostly was because they hurt me. tapi ade juga yang tak.
and still i ignore jugak.
konon2 emosi sgt & nak lari and start new.
i ignore all my friend in the past walaupun yang tak bersalah tu.
yes! i do have new friends after that. tapi i restrict myself not to be particularly close to someone. takut di backstab from behind. i end up with no best friend until now.

lately i tried to contact evryone yang i still bole terima jadi friend. contact semua yg tak besalah jugak. konon jadi more forgiven and nak put all the past behind.
ade yang marah kot. but ade yang ok ok.
haha..
but ade yang reply msg but suddenly stop.
risau nya.. mana ya aku buat salah.
maybe this is how they felt when i stop contacting them last time.
padan muka!



1 comment:

♥AisY♥ said...

If you think they're worth it for you to be with them,dont stop the relation. Susah taw nk dpt kawan yg menghargai kita zaman skarang ni..hihi..