Saturday, October 30, 2010

Aku suka la lagu rock rock kapak ni kan. tak la suma, tak la in love gila bab kan, tapi igt la sbb masa kecik2 penah dgr kan. dah besa2 ni tak la dengar sgt, lagipun I'm not really in to music kan. tapi aku tak la ketinggalan sangat, tau la kewujutan (eja camni ke?) lady gaga, mcr, adam lambert bagai.
Tgk la jugak citer2 cam gossip girl, greek, house dsb. Bukannya aku kaki download torrent pun tapi cukup Astro. kalau tak astro pun, tv2, tv3 pun ade gak cite2 spt itu. walopun tak byk cam kat Astro ataupun dalam dunia download mendownlad ni.
Tapi apekah bangangnya bila kau tau aku penah tau atau terminat lagu lagu lama or tgk drama2 local (yang dialognya balik2, "minum kopi bang"), kau pandang hina kat aku plak. apsal kalau kau dgr lagu lagu english yang byk mencarut je keje atau kau tgk cite luar yang sikit2 seks, sikit2 clubbing shake sana shake sini tuh, adekah ia membuat kau rasa super international? adekah buat kau jadi org yang super up? adekah?
ko tu asal pun agaknya kat pinggir hutan, lupa diri pulak. sedar la diri tu sikit, org yang super international tu pun kalau nak balik hometown lalu celah semak.
sukati kau la kan nak tgk cite jenis apa atau dgr lagu cemana. tapi aku akan alway's enjoy lagu cam kau kunci cintaku dalam hatimu or tgk citer cina yang bole terbang2 tu or citer tamil yang kalo dia betumbuk bunyik "dushum! dushum!" mahupun tgk drama melayu yang asik2 pasal mak tiri.

haih..sok klas.

No comments: