Wednesday, May 13, 2009

Hot Dog Ikea

Sedap Hot Dog ni.
One time terlampau mengidam aku telah paksa Hamim drive ke Ikano tapi gagal.
Tak dapat secara paksa aku pujuk rayu, pun gagal jugak.
Sudah Give Up!
Next day tu, Ejat ajak pegi outing2, aku pon kata mari pegi OU sebab nak ambil cincin, dah ambil cincin, pujuk Hamim pegi Ikano atas alasan Ejat and friends nak snap snap pic kat The Curve.
Sampai Ikano aku paksa semua org makan HotDog!
Ha ha Ha Padan Muka kau Hamim!


Hot Dog HOT!


Satu Lagi Ejat Belanja.


Conclusion: Ejat belanja petrol jugak..Ok Thank You.

One the same night kami pegi dessert kat The Apartment tau..
Tapi si Budak Muein ni tak email aku lagik itu pic.
Bila kau nak kasik aku ni?



3 comments:

♥AisY♥ said...

ko memang kejam. ko dah tau aku dkt je, bukannya nk ajak!!!!i merajooookkkkk..
lia dtg, kitorg p mkn2 XMO AJAK MENTALLY RETARDED!!!!!

f@r@h said...

sedap nya hot dog kamu

Hamim said...

Tak sedap pun... Lin suka hotdog2 murah camni. Hihihi.